søndag 17. juli 2011

Mitt første julekort

Jeg så på de nydelige mønsterarkene fra Maja Design tidligere denne uken, og la plutselig merke til at de har et sett med nydelige mønsterark til jul/vinter. Så flott blåfarge på de arkene! Så, jeg kjøpte med meg en bunke, og har startet SOMMERferien med å lage JULEkort.

Jeg har holdt det enkelt, for arkene er jo så utrolig dekorative i seg selv. 
 Forsiden

Mønsterark fra Maja Design
Stempel fra unik og Whiff of Joy, fargelagt av nybegynner med promarker
Charm og bånd fra kuttut
Punch fra MS
 Innsiden.
Stempel fra North Star stamps
Spellbinders dies
Enkel bakside

Dette kortet har jeg dristet meg til å melde på følgende utfordringer: 
* Kort O Mania - anything goes
* Stamp Something - Christmas
* Card and scrap - punch and dies

1 kommentar:

  1. Jeg syns det er koselig å se julekort i juli:)
    Dette var veldig fint.
    Tusen takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.

    SvarSlett