torsdag 14. juli 2011

Nye stempler - og snart ferie

I dag kom det to små stempler i posten. Jeg så dem i bruk på en blogg, og falt umiddelbart. De heter "Juleglögg" av Magnolia, og er egentlig ikke annet enn en flaske i to størrelser. Vet ikke hvorfor jeg falt så totalt for dem, men... jeg satt i 6 dager og lette, og til slutt fant jeg den, hos nettbutikken www.magnolia.nu.

Dessuten gikk jeg en smule amok inne hos North Star Stamps, og bestilte et utvalg tekster. Jeg har nesten ingen, og sliter derfor med innsiden av kortene mine. Men, med 18 nye tekststempler til diverse anledninger, har jeg en god start.

Og - det er en arbeidsdag igjen før ferien! Er så klar for ferie nå. Skal male litt, og ikke minst være kreativ og lage kort. Også skal vi selvfølgelig på ferie - til Danmark, feriehus og legoland. Krysser fingrene for godvær. Men, det er ikke før om noen uker. Først er det avslapning, kortlaging, maling og forhåpentligvis noen solskinnsdager for å dra på stranda med ungene :)

Ingen kortlaging i dag, i stedet ble det fransk manikyr på mine forsømte negler. Trenger nok litt trening, men det ble ikke så aller verst!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar