onsdag 20. juli 2011

Sommerkort

Juli er da en sommermåned, er det ikke? Når regnet øser ned, er det i hvert fall godt å kunne sitte i hobbykroken og lage seg sin egen sommer :)

Har virkelig kost meg med å lage dette kortet. Det har vært i tankene mine i noen uker, og i dag fikk jeg roen over meg til å lage det.

Mønsterark fra Kaisercraft og TPC studio
Stempel fra Magnolia, fargelagt med promarkers
Dies fra spellbinders og Quickutz
Swirl fra Magnolia
MS-punch "eyelet lace"
Diverse blomster og en perle


Innsiden. 
En tekst fra North Star Stamps, som minner oss om å stoppe litt opp og ta vare på de små tingene også. Perfekt påminnelse om å stresse ned, nå i ferietiden. 


Og for en gangs skyld har jeg pyntet baksiden litt også. Det hjalp! Mye bedre enn de enkle baksidene jeg pleier å ha. 

Dette kortet er meldt på i følgende utfordringer: 
* Kortgleder - Bli inspirert av Postgirobyggets "Idyll"
* Anonyme Scrappere #25 - bli inspirert av ordet sommer



1 kommentar:

  1. Nydelig. Flott fargelegging,og oppsett. LIkte og godt sånn du plasserte rosene.
    Takk forat du deltar på sommerutfordringen hos AS.
    Klem, Marianne

    SvarSlett