lørdag 30. juli 2011

Velkommen til verden

I dag har jeg hatt en produktiv dag på hobbyrommet mitt.

Resultatet ble dette kortet til ei lita jente som ble født for noen dager siden.

Jeg ønsket å tilpasse kortet til utfordringen hos TOMIC, men er dessverre ikke eier av en symaskin. så jeg gikk for falske systing, med lilla penn rundt det nydelige motive av en baby-Magnolia. Nå ser jeg jo at blitzen har gjort at det nesten ikke synes :( Men - det er der, altså! 
* stempel fra Magnolia
* Blonde fra Magnolia
* Sommerfuglene er punchet med en MS-punch
* Blomster fra Wild Orchid Crafts
* Barnevogn-charm fra Kuttut
* Tekststempel fra Kort og Godt

Slik ser kortet ut inni. Tekststempel fra Norh Star Stamps

Og slik er baksiden.

Dette kortet passer til følgende utfordringer:
- TOMIC #8 - Stitching real og faux
- Sketch Saturday #166

3 kommentarer:

  1. Lovely work and great stitching elements. Thanks for joining us this week at TOMIC.

    Liza x

    SvarSlett
  2. This is such a wonderful card. I love the colours and the image also. Hugs Michele x

    SvarSlett
  3. Love your beautiful, adorable card.
    luv
    Debby

    SvarSlett