lørdag 6. august 2011

Bryllup

Min manns tante gifter seg i dag, og dermed har jeg laget et bryllupskort. Vi kjøpte en flaske champagne til paret også, så jeg pyntet selvsagt flasken også.

Kortet er et "napkinfold card". Slike kort er veldig stilige!

 Forsiden.
Bildet er fra et Pion utklippsark. Brudeparet er godt voksne, og jeg syntes dette bildet passet så godt!

Slik ser det ut når kortet åpnes
Innsiden.
Gavekortet er festet på en tag.
For- og baksiden av tagen. H og B er første bokstav i fornavnene til brudeparet.
Her er flasken jeg har pyntet

Kortet og flasken sammen. 

Papir: 
Bazill og mønsterark fra Maja Design, utklippsark fra Pion.
Blekk:
Archival Ink - black, Distress Ink - Vintage Photo
Stempler:
North star stamps(baksiden av tagen), norsk stempelblad - småtekster (på forsiden), ukjent (dikt og "til brudeparet" på flasken, hjertene), Magnolia - gløggflaske.
Annet:
Halvperler fra Kort og Godt, MS-punch - eyelet lace, bånd fra ukjent produsent (kjøpt på Unik Hobby), blomster fra Wild Orchid Crafts. Spellbinders dies for ramme rundt bildet på forsiden, samt til å lage toppen av tagen, punch corner adorner medium for å runde av hjørnene.


Utfordringer: 
- Kort og Godt - August: bryllup. Perlene er fra Kort og Godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar