lørdag 24. september 2011

Bursdag

Ei god barndomsvenninne av meg har bursdag rett over helgen, så jeg måtte lage et til henne også. Hun er veldig glad i retro-stilen, men jeg tror jeg bommet en smule på den. Jeg prøvde i alle fall! Dette var farger jeg ikke pleier å jobbe med, men det gjorde det bare ekstra moro :)




Størrelse: 
6" x 6"
Papir: 
Oransje, brun og grønn bazill. Mønsterark fra BoBunny
Blekk:
Memento - tuxedo black
Stempler:
Norsk stempelblad (tekst), North Star Stamps (tekst) og digi-stempel fra Kenny K
Annet:
Spellbinder dies, perler, bånd, splittbinders, tag fra DooHickey, retro blomsterpunch

Jeg melder på dette kortet i følgende utfordringer: 
* Kenny K's Krafty Girlz - All time favourite Kenny K digistamp

2 kommentarer:

  1. Hi Elin. Perfect colours for a September card using a fab image. Thanks for joining us at KKKG this week.
    Tine :)

    SvarSlett
  2. Hi Elin. I love your Kenny K card and the colours that you have used. I adore Kenny K stamps too. Hugs Kazzie

    SvarSlett