torsdag 22. september 2011

Takkekort

Endelig! Flere uker (måneder...) på overtid er takkekortene etter eldstejentas konfirmasjon endelig ferdige. Jeg hadde en lang idétørke først, før jeg fant ut hvordan takkekortene skulle se ut.

Og det var jammen mye jobb med dem også, enda jeg prøvde å holde dem enkle å lage. Også har jeg funnet ut at det er enkelte ganger det er noe positivt over å ha en liten familie!

Jeg har:
* kuttet 102 paneler
* revet opp og deretter svertet  408 kanter
* jeg har rullet ark gjennom cuttlebugen 148 ganger
* punchet over 5 meter med bazillark

Ikke rart armene er litt såre, kanskje :)

Over til bildene. Jeg har brukt så mye tid på disse, at her blir det litt bilder!

Forsiden

Halvveis åpent

Innsiden. Tag til venstre og takketekst til høyre

Tagen. De som ikke var tilstede på konfirmasjonen fikk ikke tag. Limte heller på to hjerter på den siden også

Baksiden

Alle sammen, ferdig pakket i cellofanposer


Papir: 
Mønsterark fra Pion Design - minnenas ateljé - små blad og ros. Beige bazill
Blekk:
Distress ink - vintage photo
Annet:
Spellbinder dies - nestabilities labels fourteen, MS bordpunch, Liquid pearls - petal pink og bisque, perler - Kort og Godt, blomster, bånd - Unik Hobby. All tekst er skrevet ut fra PC på skisseark.

1 kommentar:

  1. Wow! Det var virkelig forseggjorte takkekort! Virkelig flotte!! Disse må du ha brukt mye tid på...

    SvarSlett