onsdag 28. september 2011

Tusen takk, kjære kollegaer

Huff. I dag har det vært en trist dag. Jeg går over i ny jobb på mandag, og i dag var det avslutning. Klump i halsen i hele dag, og så utrolig mange fine ord som ble sagt. Blir helt stum, jeg (og det skjer ikke ofte!)

Og blant flere ting fikk jeg faktisk scrappeting i avskjedsgave! Julestempler, glitterlim og mønsterark med julemotiv! Helt fantastisk. Mine herlige kollegaer. Jeg må være sprø som forlater så flotte mennesker :(

Uansett, her er kortet jeg laget til dem.



Størrelse: 
6" x 6"
Papir: 
Beige bazill, mønsterark fra Maja Design og Inkido
Blekk:
Memento - tuxedo black
Stempler:
North Star Stamps, blomsterstempel fra Lily of the Valley
Annet:
Spellbinder dies, MS bordpunch, calla, bånd og brads fra Wild Orchid Crafts, hvit blomst fra Magnolia. Glitterlim på blomstene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar