søndag 20. november 2011

Gratulerer med dagen, mor!

Min farmor blir kalt 'mor' av tre generasjoner. Hun hadde bursdag i går, og her er gaven hennes fra oss.





Kortet: 
Størrelse: 
6" x 6"
Papir: 
Hvit og rød bazill. 2 forskjellige mønsterark fra Maja Design
Blekk:
distress ink - fired brick
Stempler:
Norsk stempelblad. Gratulerer med dagen - stempelet husker jeg ikke produsent på, i farten.
Annet:
Bildet er fra et Pion utklippsark, bånd, perler, glitterlim, blomster og osteklut.

Inni kortet er det en lomme til en kortstokk med bilder av oldebarna (Foto Knudsen har så mange fine produkter!), telys og en pyntet fyrstikkeske.

Gaveposen: 
Størrelse: 
4 x 8,5"
Papir: 
Gaveposen er laget av offwhite bazill. Bak bildet er det rød bazill. Mønsterark fra Maja Design.
Blekk:
distress ink - fired brick
Stempler:
Kort og Godt
Annet:
Bildet er fra et Pion utklippsark, roser, perler, charms, bånd og teeny alpha stickers

Jeg melder gaveposen på følgende utfordringer:
* Kort O Mania # 51 - Lag/dekorer en gavepose

5 kommentarer:

  1. Lekkert kort og en nydelig gavepose du har laga :)

    SvarSlett
  2. Hei, Elin! Der var du, jo :-) Jeg lurte på om du hadde blogg, så det var supert at du tittet innom hos meg og la igjen spor etter deg! Så koselig at du ville være med på candyen min, og tusen takk for hyggelig ord! Jeg gleder meg til å følge deg videre, så jeg har lagt meg til som følger hos deg og lagt deg inn i blogrollen min :-)

    Nydelig kort og gavepose du har laget! Fine motiver og flotte farger og detaljer.

    Du er virkelig et naturtalent, det er helt umulig å se at du begynte med dette så sent som i år, du behersker teknikker og stiler som mange bruker mange år på å lære seg!! Det blir spennende å følge deg videre :-)

    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Hei! Dette var virkelig en flott gave du har laget, og posen var kjempefin. Fint med rødt og hvitt. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :)

    SvarSlett
  4. Så flott kort og gavepose, Elin! Herlig med ørdt og hvitt! : )

    SvarSlett
  5. nyyyydelig kort og gave pose, herlig dekorert og nydelig med rødt og hvit!! :D
    takk for at du deltok på kort o mania sin utfordring!
    klem fra linda s l

    SvarSlett