torsdag 29. mars 2012

Bildmålarna

UNIK HOBBY har sin første skisseutfordring nå, og det var virkelig en spennende skisse! :)

Her er mitt bidrag til konkurransen:

 Både papirer og stempel er fra Bildmålarna, og det er første gangen jeg fargelegger denne lille jenta (nyttårsforsettet om å bruke noe nytt hver gang holder seg enda!).


Søtnosen er fargelagt med promarkere. Har brukt samme skisse på alle sidene, og laget plass til et skrivefelt.  Kakeservietten har fått noen sprut med glimmermist - marshmallow og vintage pink. Sommerfuglen og blomsten er stanset ut med dies fra Magnolia.

Begynte å bli redd for at jeg ikke skulle rekke å bli med... med 13-timers arbeidsdager i det siste og tre barn i hus har det ikke blitt mye klipping og liming på meg i det siste, men jeg rakk det!

1 kommentar:

  1. Sååå nydelig! Som vanlig kjempeflott fargelegging! Også så flink du er som holder nyttårsforsettene :-)

    Ha en herlig helg!

    Klem :-)

    PS! Jeg kan for øvrig varmt anbefale fototelt, da er du uavhengig av dagslys når du tar bilder

    SvarSlett