mandag 28. mai 2012

Posekort x 2

Hos Hjertebodens juleblogg skal det i mai lages minst et posekort. Dette har jeg aldri laget før, og ikke har jeg helt forstått hvordan de skal lages heller. Men - jeg har prøvd!

Har laget to nesten like posekort, begge med mitt nye Tilda-stempel fra Magnolia. Har hatt lyst på dette stempelet lenge, Tilda er jo så søt der hun sitter i julestrømpa :)


 Her er posekortet, laget av en hvit papirpose kjøpt hos Unik Hobby. Mønsterark fra Maja Design, "God Jul" er også klippet ut av et Maja Design mønsterark. Under Tilda har jeg puttet et ark fra en gammel salmebok (og ja - jeg valgte en typisk julesalme. Hehe)
 Tilda er fargelagt med Distress markers. Brukte distress inks til kinnene hennes. Rosene har fått puffy velvet og stickles - star dust på seg. Pyntebærene husker jeg ikke hvor kommer fra.
 Tagen nede i posen. Juleønske på ene siden, baksiden er helt lik, men med plass til å skrive personlig hilsen.
Gjorde det veldig, veldig enkelt på baksiden...

Her er posekort #2. Tok ikke mange bilder av denne, ettersom den er helt lik det andre posekortet, bare i blått og med litt annen pynt. Blomst fra Prima, limt en blonde rundt motivet, bokstavene er "Vintage market" fra Tim Holtz. Snøfnugg-stempelet er også fra Magnolia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar