torsdag 2. januar 2014

Papirplaneten.no - inspirasjonsbidrag

I dag er det min tur til å dele et inspirasjonsbidrag for Papirplaneten. Bidraget mitt er et resultat av en bestilling jeg fikk rett før jul, og bærer ganske sterkt preg av bestiller og mottakers interne humor.

Today it's my turn to show a creation as DT for Papirplaneten. My creation is a result of an order I got just before christmas, and it shows several signs of the humour between  my colleague who ordered the tag and the receipient.

Jeg lagde en vintag til å henge på mottakers vinflaske.

I made a winetag to hang on a winebottle.

Jeg har brukt et stempel fra Kenny K - Eva Pearl som du finner i Papirplanetens nettbutikk.

I used a stamp from Kenny K - Eva Pearl, which you can find in Papirplanetens webshop.

Eva Pearl er fargelagt med ProMarkers.

I coloured Eva Pearl with my ProMarkers.

Baksiden / the back side


EDIT:
I made top 3 over at Kenny K's Krafty Krew with this card. Thank you so much!


Challenges I'm entering my card in:
* Kenny K - anything goes

2 kommentarer:

  1. Stunning!!! Every little detail is perfect and love the pop of red! Thanks so much for playing with us at KennyK Krafty Krew’s *Anything Goes* challenge ! Good luck in the draws, top 3 and spotlight!

    Tammy, KennyK DT Coordinator/Designer & Facebook Admin from Créations LaDiva :) xx

    SvarSlett
  2. Hi again Elin :)

    Your card and blog have been featured on our Facebook page. Congratulations!

    Tammy, KennyK DT Coordinator/Designer & Facebook Admin from Créations LaDiva :) xx

    SvarSlett